Autentificare
X
Enter your e-mail address.
Enter the password that accompanies your e-mail.
Coș Cumpărături
Nr. Produse: 0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
1
2
3
4
5
6
7
8
Image: 
TEORIA SI METODOLOGIA INSTRUIRII. TEORIA SI METODOLOGIA EVALUARII. REPERE SI INSTRUMENTE PENTRU FORMAREA PROFESORILOR

Puteți descărca modele de planificări anuale, după logarea în contul dvs. personal QEDU, făcând click aici.

Lucrarea de faţă se adresează tuturor celor care urmează programe didactice de formare iniţială şi continuă, propunând suporturi practic-acţionale, metodologice şi, deopotrivă, elemente de fundamentare teoretică pentru demersurile de (auto)instruire la disciplinele pedagogice sau pentru demersurile didactice întreprinse de practicieni. Din dorinţa de a se asigura caracterul operaţional al acestei lucrări, în prezentarea didactică a temelor pedagogice selectate s‑a optat pentru o structură algoritmică alcătuită din:

            • obiectivele/competenţele vizate prin studiul temei
            • termenii şi sintagmele-cheie
            • suportul teoretic
            • organizatorii cognitivi/schemele prin care sunt esenţializate şi explicitate conţinuturile
            • sarcini de reflecţie şi exerciţii aplicative
            • sugestii pentru luarea notiţelor
            • recomandări bibliografice pentru studiul individual.

Intrati pe www.Qvis.ro si puteti completa electronic PORTOFOLIUL ELEVULUI.

Intrati pe www.Qedu.ro si puteti completa electronic PORTOFOLIUL PROFESORULUI.

Inscrieti-va la Concursurile Comper, concursuri fara taxa de participare. Sectiuni: Matematica (clasele CP-VIII), Limba si literatura romana (clasele CP-VIII), Lectura si scriere creativa (clasele CP-XII).

Domeniu: 
Educațional
Editie: 
a III-a
Data Aparitie: 
Feb 2017
Nr Pagini: 
216
Format: 
16.5x23.5
Nr Volume: 
1
ISBN: 
978-973-47-2484-0
Preț:25 lei 18.75 lei
Extrase: 
De acelasi autor: