Autentificare
X
Enter your e-mail address.
Enter the password that accompanies your e-mail.
Coș Cumpărături
Nr. Produse: 0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Image: 
TEORIA SI METODOLOGIA INSTRUIRII. TEORIA SI METODOLOGIA EVALUARII. REPERE SI INSTRUMENTE PENTRU FORMAREA PROFESORILOR

Puteți descărca modele de planificări anuale, după logarea în contul dvs. personal QEDU, făcând click aici.

Lucrarea de fata se adreseaza tuturor celor care urmeaza programe didactice de formare initiala si continua, propunand suporturi practice-actionale, metodologice si, deopotriva, elemente de fundamentare teoretica pentru demersurile de (auto)instruire la disciplinele pedagogice sau pentru demersurile didactice intreprinse de practicieni. Din dorinta de a se asigura caracterul operational al acestui auxiliar, in prezentarea didactica a temelor pedagogice selectate s-a optat pentru o structura algoritmica alcatuita din urmatoarele componente:

  • obiectivele/competentele vizate prin studiul temei
  • termenii si sintagmele-cheie
  • suportul theoretic
  • organizatorii cognitive/schemele prin care sunt esentializate si explicitate continuturile
  • sarcini de reflectie si exercitii aplicative
  • sugestii pentru luarea notitelor
  • recomandari bibliografice pentru studiul individual

Intrati pe www.Qvis.ro si puteti completa electronic PORTOFOLIUL ELEVULUI.

Intrati pe www.Qedu.ro si puteti completa electronic PORTOFOLIUL PROFESORULUI.

Inscrieti-va la Concursurile Comper, concursuri fara taxa de participare. Sectiuni: Matematica (clasele CP-VIII), Limba si literatura romana (clasele CP-VIII), Lectura si scriere creativa (clasele CP-XII).

Domeniu: 
Educațional
Colectie: 
Editie: 
a III-a
Data Aparitie: 
Ian 2009
Nr Pagini: 
216
Format: 
16x23.5
Nr Volume: 
1
ISBN: 
978-973-47-0489-7
Preț:20 lei 14.00 lei
Extrase: 
De acelasi autor: