PLANIFICARE PE UNITĂȚI DE ÎNVĂȚARE
Lucrarea este realizată în conformitate cu Programa școlară pentru disciplina Limba și literatura română, aprobată prin O.M.E.N. nr. 5003/02.12.2014.
Lucrarea de față urmărește fidel structura manualului de Limba și literatura română pentru clasa a IV-a. Caietul conține zece unități tematice, structurate astfel
încât să permită demersul didactic personalizat, ținând cont că învățarea nu este un proces pasiv, ci o experiență personală, la care elevii trebuie să participe. Fiecare unitate cuprinde atât Recapitulare, cât și Evaluare. Mai mult, în lucrare au fost incluse o Evaluare inițială și o Evaluare finală.
La sfârșitul caietului, elevii vor descoperi zece fișe de autoevaluare, câte una pentru fiecare unitate tematică, unde își vor putea analiza parcursul școlar.
PLANIFICARE PE UNITĂȚI DE ÎNVĂȚARE
Lucrarea este realizată în conformitate cu Programa școlară pentru disciplina Limba și literatura română, aprobată prin O.M.E.N. nr. 5003/02.12.2014.
Lucrarea de față urmărește fidel structura manualului de Limba și literatura română pentru clasa a IV-a. Caietul conține zece unități tematice, structurate astfel
încât să permită demersul didactic personalizat, ținând cont că învățarea nu este un proces pasiv, ci o experiență personală, la care elevii trebuie să participe. Fiecare unitate cuprinde atât Recapitulare, cât și Evaluare. Mai mult, în lucrare au fost incluse o Evaluare inițială și o Evaluare finală.
La sfârșitul caietului, elevii vor descoperi zece fișe de autoevaluare, câte una pentru fiecare unitate tematică, unde își vor putea analiza parcursul școlar.