Avizat M.E.N. conform O.M. nr. 3022/8.01.2018
Matematica școlară trebuie, în primul rând, să-i învețe pe tineri să gândească. Frumusețea raționamentului matematic, tehnicile specifice de lucru ar trebui să deschidă o poartă spre diverse domenii ale științei, spre arta și spre viața cotidiană. Elevii, și nu numai ei, trebuie să simtă că matematica și comorile ei sunt și le vor fi utile azi și mai ales mâine.
Prezenta culegere se adresează tuturor elevilor de clasa a IX-a, indiferent de profil sau filieră, fiind destinată consolidării conținuturilor prevăzute de programa școlară. Nivelul de aptitudini, cunoștințe și tehnici diferă de la o clasă la alta, de la un colectiv la altul, dar credem că rolul profesorului este și acela de a selecta ceea ce este potrivit pentru elevii săi, fără improvizații, pregătind cu atenție și rigoare lecțiile.
Autorii
Avizat M.E.N. conform O.M. nr. 3022/8.01.2018
Matematica școlară trebuie, în primul rând, să-i învețe pe tineri să gândească. Frumusețea raționamentului matematic, tehnicile specifice de lucru ar trebui să deschidă o poartă spre diverse domenii ale științei, spre arta și spre viața cotidiană. Elevii, și nu numai ei, trebuie să simtă că matematica și comorile ei sunt și le vor fi utile azi și mai ales mâine.
Prezenta culegere se adresează tuturor elevilor de clasa a IX-a, indiferent de profil sau filieră, fiind destinată consolidării conținuturilor prevăzute de programa școlară. Nivelul de aptitudini, cunoștințe și tehnici diferă de la o clasă la alta, de la un colectiv la altul, dar credem că rolul profesorului este și acela de a selecta ceea ce este potrivit pentru elevii săi, fără improvizații, pregătind cu atenție și rigoare lecțiile.
Autorii