Coșul meu 0
Contul meu
0
Colecții
CATEGORII
Didactica biologiei. Teorie şi aplicaţii
INDISPONIBIL
+
35.00 lei 29.75 lei
RĂSFOIEȘTE
Wishlist
Wishlist
Autor:
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2018
Nr. pagini:
320
Format:
16.5×23.5
ISBN:
978-973-47-2696-7
Ediția: II
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
MARINESCU Mariana

Didactica biologiei – teorie și aplicaţii se distinge prin consistenţa sa internă și raţionamentul epistemologic. Structurată în opt capitole, lucrarea reușește să integreze mai multe perspective: perspectiva de fundamentare teoretică a didacticii biologiei; perspectiva de dezvoltare a curricu­lumului școlar la disciplina biologie; perspectiva proiectării didactice, a formelor și metodelor de predare-învăţare a biologiei; perspectiva evaluării rezultatelor elevilor, dar și perspectiva aplicării tehnologiilor informaţionale și comunicaţionale. Mai mult decât atât, autoarea nu se limitează la „abordarea clasică” a didacticii știinţelor, dimpotrivă, sintetizează și prezintă un demers complex și un construct didactic funcţional, caracterizat prin valorificarea mai multor concepte actuale:

  • curriculumul axat pe competenţe și pe asigurarea echilibrului dintre abor­darea psihocentrică şi sociocentrică a procesului de învăţare;
  • promovarea învăţării active/interactive;
  • axarea învăţării pe demersuri interdisciplinare și transdisciplinare etc.

VLADIMIR GUŢU,
doctor habilitat în pedagogie,
profesor universitar

Didactica biologiei. Teorie şi aplicaţii
35.00 lei 29.75 lei
RĂSFOIEȘTE
Wishlist
Wishlist
INDISPONIBIL
+
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2018
Nr. pagini:
320
Format:
16.5×23.5
ISBN:
978-973-47-2696-7
Ediția: II
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
MARINESCU Mariana

Didactica biologiei – teorie și aplicaţii se distinge prin consistenţa sa internă și raţionamentul epistemologic. Structurată în opt capitole, lucrarea reușește să integreze mai multe perspective: perspectiva de fundamentare teoretică a didacticii biologiei; perspectiva de dezvoltare a curricu­lumului școlar la disciplina biologie; perspectiva proiectării didactice, a formelor și metodelor de predare-învăţare a biologiei; perspectiva evaluării rezultatelor elevilor, dar și perspectiva aplicării tehnologiilor informaţionale și comunicaţionale. Mai mult decât atât, autoarea nu se limitează la „abordarea clasică” a didacticii știinţelor, dimpotrivă, sintetizează și prezintă un demers complex și un construct didactic funcţional, caracterizat prin valorificarea mai multor concepte actuale:

  • curriculumul axat pe competenţe și pe asigurarea echilibrului dintre abor­darea psihocentrică şi sociocentrică a procesului de învăţare;
  • promovarea învăţării active/interactive;
  • axarea învăţării pe demersuri interdisciplinare și transdisciplinare etc.

VLADIMIR GUŢU,
doctor habilitat în pedagogie,
profesor universitar

Distribuie pe Twitter
Distribuie pe Pinterest
Distribuie pe Email
POATE VĂ INTERESEAZĂ ȘI