Coșul meu 0
Contul meu
0
Colecții
CATEGORII
METODICA PREDARII STIINTELOR NATURII/GEOGRAFIEI IN INVATAMANTUL PRIMAR
INDISPONIBIL
+
20.00 lei 17.00 lei
RĂSFOIEȘTE
Wishlist
Wishlist
Autor:
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2017
Nr. pagini:
128
Format:
16.5 x 23.5
ISBN:
978-973-47-2230-3
Nr. volume: 1
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
MARINESCU Mariana

În concordanţă cu noul curriculum naţional, lucrarea de faţă se adresează în primul rând studenţilor şi masteranzilor de la Facultăţile de Știinţe ale Educaţiei, dar poate fi recomandată în aceeaşi măsură candidaţilor care se pregătesc pentru obţinerea gradelor didactice şi titularizării în sistemul de învăţământ. Structurată pe patru capitole mari, Metodica predării Știinţelor naturii/Geografiei în învăţământul primar abordează chestiuni precum relaţia dintre obiective şi competenţe, formele de organizare a procesului instructiv-educativ, demersurile proiectării instruirii (cu modele orientative de planificări calendaristice şi proiecte de lecţii/unităţi de învăţare) şi evaluarea didactică.

Fiecare capitol are propuneri de activităţi individuale sau în grup, citate sugestive din bibliografia recentă, teme de reflecţie, întrebări care propun răspunsuri creative şi provocatoare, precum şi câte o temă/un test de control şi bibliografie suplimentară.

 

METODICA PREDARII STIINTELOR NATURII/GEOGRAFIEI IN INVATAMANTUL PRIMAR
20.00 lei 17.00 lei
RĂSFOIEȘTE
Wishlist
Wishlist
INDISPONIBIL
+
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2017
Nr. pagini:
128
Format:
16.5 x 23.5
ISBN:
978-973-47-2230-3
Nr. volume: 1
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
MARINESCU Mariana

În concordanţă cu noul curriculum naţional, lucrarea de faţă se adresează în primul rând studenţilor şi masteranzilor de la Facultăţile de Știinţe ale Educaţiei, dar poate fi recomandată în aceeaşi măsură candidaţilor care se pregătesc pentru obţinerea gradelor didactice şi titularizării în sistemul de învăţământ. Structurată pe patru capitole mari, Metodica predării Știinţelor naturii/Geografiei în învăţământul primar abordează chestiuni precum relaţia dintre obiective şi competenţe, formele de organizare a procesului instructiv-educativ, demersurile proiectării instruirii (cu modele orientative de planificări calendaristice şi proiecte de lecţii/unităţi de învăţare) şi evaluarea didactică.

Fiecare capitol are propuneri de activităţi individuale sau în grup, citate sugestive din bibliografia recentă, teme de reflecţie, întrebări care propun răspunsuri creative şi provocatoare, precum şi câte o temă/un test de control şi bibliografie suplimentară.

 

Distribuie pe Twitter
Distribuie pe Pinterest
Distribuie pe Email
POATE VĂ INTERESEAZĂ ȘI