Scriitura lui Cosmin Leucuța vine ca o durere surdă după o tăietură ascuțită, diagonală, neașteptată, de o precizie uimitoare. Navigând între tandrețe și durere, el reușește un melanj tulburător de confesiuni ce emoționează. O poveste cu puseuri dure, dar și cu atingeri curative. Mă îndoiesc că, odată perdeaua dată într-o parte, va mai rămâne cineva neclintit în liniștea propriei lecturi.
SUZANA TĂNASE
Mi-ar fi plăcut să fi citit Big in Japan în adolescență, când eram, asemenea tuturor adolescenților, cel mai singur și neînțeles om de pe Terra și când totul durea, inclusiv și mai ales iubirea, când totul se prăbușea, când totul era plin de cruzime și, uneori, extraordinar. Ce îmi place la Cosmin Leucuța este că, deși își pune toate personajele în situații îngrozitoare, extreme, deși le trece prin traume și abuzuri imposibil de citit fără să ți se strângă inima, simți și o tandrețe cu care le înconjoară, ca un abur pe care ți-e și frică să îl risipești.
LIVIA ȘTEFAN
Scriitura lui Cosmin Leucuța vine ca o durere surdă după o tăietură ascuțită, diagonală, neașteptată, de o precizie uimitoare. Navigând între tandrețe și durere, el reușește un melanj tulburător de confesiuni ce emoționează. O poveste cu puseuri dure, dar și cu atingeri curative. Mă îndoiesc că, odată perdeaua dată într-o parte, va mai rămâne cineva neclintit în liniștea propriei lecturi.
SUZANA TĂNASE
Mi-ar fi plăcut să fi citit Big in Japan în adolescență, când eram, asemenea tuturor adolescenților, cel mai singur și neînțeles om de pe Terra și când totul durea, inclusiv și mai ales iubirea, când totul se prăbușea, când totul era plin de cruzime și, uneori, extraordinar. Ce îmi place la Cosmin Leucuța este că, deși își pune toate personajele în situații îngrozitoare, extreme, deși le trece prin traume și abuzuri imposibil de citit fără să ți se strângă inima, simți și o tandrețe cu care le înconjoară, ca un abur pe care ți-e și frică să îl risipești.
LIVIA ȘTEFAN