Lucrarea urmărește însușirea și consolidarea competenţelor necesare susţinerii concursului de titularizare, fiind un suport practic-aplicativ util, totodată, în vederea obţinerii definitivării sau a gradului didactic II în învă-ţământul primar, venind ca răspuns la solicitarea cadrelor didactice aflate într-una din ipostazele mai sus-menţionate.
Accentul pus pe exersarea acestor competenţe, atât prin crearea testelor cu sugestii de rezolvare, cât și a celor propuse spre rezolvare, fără să îngrădească, în vreun fel, creativitatea candidaţilor în abordarea itemilor de tip subiectiv, completează și susţine aplicarea programelor care au suferit, de-a lungul timpului, numeroase modificări. Totodată, subliniem faptul că testele sunt în concordanţă cu noile modele aprobate prin ordin de ministru, valabile la momentul actual.
Colectivul de autori este alcătuit din profesori din mediul preuniversitar și universitar, cu experienţă didactică și de participare la concursul de titularizare, atât ca evaluatori, cât și ca propunători de subiecte, sau la evaluările susţinute la Facultatea de Știinţe ale Educaţiei.
Astfel, această iniţiativă vine în sprijinul și la sugestia celor care doresc să-și aprofundeze cunoștinţele, în vederea participării cu succes la examenele din domeniul didactic, dar și pentru perfecţionarea metodico-știinţifică, atât de necesară susţinerii actului educaţional de calitate, la standarde înalte, în beneficiul suprem al elevului.
Lucrarea urmărește însușirea și consolidarea competenţelor necesare susţinerii concursului de titularizare, fiind un suport practic-aplicativ util, totodată, în vederea obţinerii definitivării sau a gradului didactic II în învă-ţământul primar, venind ca răspuns la solicitarea cadrelor didactice aflate într-una din ipostazele mai sus-menţionate.
Accentul pus pe exersarea acestor competenţe, atât prin crearea testelor cu sugestii de rezolvare, cât și a celor propuse spre rezolvare, fără să îngrădească, în vreun fel, creativitatea candidaţilor în abordarea itemilor de tip subiectiv, completează și susţine aplicarea programelor care au suferit, de-a lungul timpului, numeroase modificări. Totodată, subliniem faptul că testele sunt în concordanţă cu noile modele aprobate prin ordin de ministru, valabile la momentul actual.
Colectivul de autori este alcătuit din profesori din mediul preuniversitar și universitar, cu experienţă didactică și de participare la concursul de titularizare, atât ca evaluatori, cât și ca propunători de subiecte, sau la evaluările susţinute la Facultatea de Știinţe ale Educaţiei.
Astfel, această iniţiativă vine în sprijinul și la sugestia celor care doresc să-și aprofundeze cunoștinţele, în vederea participării cu succes la examenele din domeniul didactic, dar și pentru perfecţionarea metodico-știinţifică, atât de necesară susţinerii actului educaţional de calitate, la standarde înalte, în beneficiul suprem al elevului.