Coșul meu 0
Contul meu
0
Colecții
De ce nu le place elevilor școala? Un specialist în știinţe cognitive răspunde la întrebările profesorilor privind modul în care funcţionează mintea și implicațiile asupra orelor de curs
Autor:
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2025
Nr. pagini:
416
Format:
14.5×20.5
ISBN:
978-973-47-4233-2
Titlu original:
Why Don’t Students Like School? A Cognitive Scientist Answers Questions About How the Mind Works and What It Means for the Classroom
Traducător:
Emilia Ichim
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
WILLINGHAM Daniel T.

Cartea aceasta li se adresează profesorilor din învățământul preuniversitar și, de fapt, tuturor celor interesați să afle motivele pentru care elevii, în mod paradoxal, par să fugă de ceea ce îi ajută cel mai mult să-și clădească viitorul.

Subiectele pe care Daniel Willingham le abordează în aceste pagini corespund celor mai frecvente întrebări care i-au fost adresate, încă din 2002, prin intermediul platformei American Educator, aparținând American Federation of Teachers – instituție care, de peste 100 de ani, îi conectează pe profesori (atât între ei, cât și cu factorii guvernamentali).

O vastă serie de concepte permanent folosite în educație – precum gândirea, inteligența, curiozitatea, memoria, emoția, atenția, învățarea, reflecția, mentalitatea, contextul, conținutul, semnificația, exercițiul, etapizarea, toceala, rutina, repetiția, superficialitatea, abstractizarea, aprofundarea, tehnologia etc. – sunt disecate și explicate în mod corelat. Mai mult chiar, autorul a convertit rezultatele cercetărilor științifice recente în tehnici de predare eficiente, pe care le-a inserat la sfârșitul fiecărui capitol.

Volumul de față reprezintă o resursă neprețuită pentru toate cadrele didactice din România.

„O analiză genială.”

Wall Street Journal

De ce nu le place elevilor școala? Un specialist în știinţe cognitive răspunde la întrebările profesorilor privind modul în care funcţionează mintea și implicațiile asupra orelor de curs
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2025
Nr. pagini:
416
Format:
14.5×20.5
ISBN:
978-973-47-4233-2
Titlu original:
Why Don’t Students Like School? A Cognitive Scientist Answers Questions About How the Mind Works and What It Means for the Classroom
Traducător:
Emilia Ichim
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
WILLINGHAM Daniel T.

Cartea aceasta li se adresează profesorilor din învățământul preuniversitar și, de fapt, tuturor celor interesați să afle motivele pentru care elevii, în mod paradoxal, par să fugă de ceea ce îi ajută cel mai mult să-și clădească viitorul.

Subiectele pe care Daniel Willingham le abordează în aceste pagini corespund celor mai frecvente întrebări care i-au fost adresate, încă din 2002, prin intermediul platformei American Educator, aparținând American Federation of Teachers – instituție care, de peste 100 de ani, îi conectează pe profesori (atât între ei, cât și cu factorii guvernamentali).

O vastă serie de concepte permanent folosite în educație – precum gândirea, inteligența, curiozitatea, memoria, emoția, atenția, învățarea, reflecția, mentalitatea, contextul, conținutul, semnificația, exercițiul, etapizarea, toceala, rutina, repetiția, superficialitatea, abstractizarea, aprofundarea, tehnologia etc. – sunt disecate și explicate în mod corelat. Mai mult chiar, autorul a convertit rezultatele cercetărilor științifice recente în tehnici de predare eficiente, pe care le-a inserat la sfârșitul fiecărui capitol.

Volumul de față reprezintă o resursă neprețuită pentru toate cadrele didactice din România.

„O analiză genială.”

Wall Street Journal

Distribuie pe Twitter
Distribuie pe Pinterest
Distribuie pe Email
POATE VĂ INTERESEAZĂ ȘI