Didactica biologiei – teorie și aplicaţii se distinge prin consistenţa sa internă și raţionamentul epistemologic. Structurată în opt capitole, lucrarea reușește să integreze mai multe perspective: perspectiva de fundamentare teoretică a didacticii biologiei; perspectiva de dezvoltare a curriculumului școlar la disciplina biologie; perspectiva proiectării didactice, a formelor și metodelor de predare-învăţare a biologiei; perspectiva evaluării rezultatelor elevilor, dar și perspectiva aplicării tehnologiilor informaţionale și comunicaţionale. Mai mult decât atât, autoarea nu se limitează la „abordarea clasică” a didacticii știinţelor, dimpotrivă, sintetizează și prezintă un demers complex și un construct didactic funcţional, caracterizat prin valorificarea mai multor concepte actuale:
VLADIMIR GUŢU,
doctor habilitat în pedagogie,
profesor universitar
Didactica biologiei – teorie și aplicaţii se distinge prin consistenţa sa internă și raţionamentul epistemologic. Structurată în opt capitole, lucrarea reușește să integreze mai multe perspective: perspectiva de fundamentare teoretică a didacticii biologiei; perspectiva de dezvoltare a curriculumului școlar la disciplina biologie; perspectiva proiectării didactice, a formelor și metodelor de predare-învăţare a biologiei; perspectiva evaluării rezultatelor elevilor, dar și perspectiva aplicării tehnologiilor informaţionale și comunicaţionale. Mai mult decât atât, autoarea nu se limitează la „abordarea clasică” a didacticii știinţelor, dimpotrivă, sintetizează și prezintă un demers complex și un construct didactic funcţional, caracterizat prin valorificarea mai multor concepte actuale:
VLADIMIR GUŢU,
doctor habilitat în pedagogie,
profesor universitar