Coșul meu 0
Contul meu
0
Colecții
CATEGORII
DIDACTICA DISCIPLINELOR PEDAGOGICE. UN CADRU CONSTRUCTIVIST
35.00 lei 29.75 lei
Wishlist
Wishlist
Autor:
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2017
Nr. pagini:
432
Format:
16.5×23.5
ISBN:
978-973-47-2482-6
Ediția: a IV-a
Nr. volume: 1
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
BOCOS Musata-Dacia

Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist oferă o abordare epistemologică, de natură socioconstructivistă și interactivă, cu trei dimensiuni complementare: dimensiunea constructivistă, care face referire la subiectul care învață, respectiv la elev; dimensiunea sociologică, legată de interacțiunile sociale, care face referire la partenerii prezenți – ceilalți elevi și profesorul; dimensiunea interactivă, legată de interacțiunile cu mediul curricular, care face referire la situațiile de învățare și la obiectul de învățare organizat în interiorul acestor situații.

În construirea lucrării s-a pornit, firesc, de la statuarea didacticii generale și a didacticii disciplinelor pedagogice în sistemul științelor educației, continuându-se cu o prezentare de ansamblu a curricumului disciplinelor pedagogice și a componentelor acestuia și cu o investigație practică realizată în rândul elevilor și cadrelor didactice.

Operaționalizând atent conceptul de curriculum, autoarea propune – pentru cele mai relavante componente ale acestuia – considerații teoretice, interpretări personale, argumente, reflecții, metode, tehnici, instrumente, aplicații, aplicații și soluții didactice pertinente. Acestea sunt valorificate, deopotrivă, în procesul de predare-învățare-evaluare formativă la disciplinele pedagogice și ca deschideri spre problematicile de interes sau spre interogațiile actuale ale didacticii generale.

DIDACTICA DISCIPLINELOR PEDAGOGICE. UN CADRU CONSTRUCTIVIST
35.00 lei 29.75 lei
Wishlist
Wishlist
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2017
Nr. pagini:
432
Format:
16.5×23.5
ISBN:
978-973-47-2482-6
Ediția: a IV-a
Nr. volume: 1
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
BOCOS Musata-Dacia

Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist oferă o abordare epistemologică, de natură socioconstructivistă și interactivă, cu trei dimensiuni complementare: dimensiunea constructivistă, care face referire la subiectul care învață, respectiv la elev; dimensiunea sociologică, legată de interacțiunile sociale, care face referire la partenerii prezenți – ceilalți elevi și profesorul; dimensiunea interactivă, legată de interacțiunile cu mediul curricular, care face referire la situațiile de învățare și la obiectul de învățare organizat în interiorul acestor situații.

În construirea lucrării s-a pornit, firesc, de la statuarea didacticii generale și a didacticii disciplinelor pedagogice în sistemul științelor educației, continuându-se cu o prezentare de ansamblu a curricumului disciplinelor pedagogice și a componentelor acestuia și cu o investigație practică realizată în rândul elevilor și cadrelor didactice.

Operaționalizând atent conceptul de curriculum, autoarea propune – pentru cele mai relavante componente ale acestuia – considerații teoretice, interpretări personale, argumente, reflecții, metode, tehnici, instrumente, aplicații, aplicații și soluții didactice pertinente. Acestea sunt valorificate, deopotrivă, în procesul de predare-învățare-evaluare formativă la disciplinele pedagogice și ca deschideri spre problematicile de interes sau spre interogațiile actuale ale didacticii generale.

Distribuie pe Twitter
Distribuie pe Pinterest
Distribuie pe Email
POATE VĂ INTERESEAZĂ ȘI