Coșul meu 0
Contul meu
0
Colecții
CATEGORII
Evaluarea Națională 2025. Clasa a VI-a. Matematică și Științe. 42 de variante după modelul M.E.
28.00 lei 23.80 lei
RĂSFOIEȘTE
Wishlist
Wishlist
Autor:
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2024
Nr. pagini:
104
Format:
20×26
ISBN:
978-973-47-4150-2
Ediția: a X-a
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
ANTOHE Bogdan
ANTOHE Florin
ANTONESCU Marius
POPA Lucia

Lucrarea de faţă se adresează elevilor de clasa a VI-a care, la finalul anului şcolar, vor susţine proba de „Matematică şi Ştiinţe” din cadrul Evaluării Naţionale. Elaborată în conformitate cu programele şcolare în vigoare, cartea cuprinde 42 de teste de evaluare transdisciplinară cu sugestii de rezolvare.

Această evaluare are deja o tradiţie de câţiva ani în învăţământul românesc. Ea nu reprezintă un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoză şi prognoză, cadrul didactic urmărind de fapt optimizarea, reglarea şi ameliorarea procesului de predare-învăţare. Rezultatele obţinute la această evaluare oferă profesorului posibilitatea de a elabora planuri individualizate de învăţare, iar părinţilor, un reper al progresului şcolar al propriilor copii.

Vă dorim tuturor succes deplin!

 

Evaluarea Națională 2025. Clasa a VI-a. Matematică și Științe. 42 de variante după modelul M.E.
28.00 lei 23.80 lei
RĂSFOIEȘTE
Wishlist
Wishlist
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2024
Nr. pagini:
104
Format:
20×26
ISBN:
978-973-47-4150-2
Ediția: a X-a
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
ANTOHE Bogdan
ANTOHE Florin
ANTONESCU Marius
POPA Lucia

Lucrarea de faţă se adresează elevilor de clasa a VI-a care, la finalul anului şcolar, vor susţine proba de „Matematică şi Ştiinţe” din cadrul Evaluării Naţionale. Elaborată în conformitate cu programele şcolare în vigoare, cartea cuprinde 42 de teste de evaluare transdisciplinară cu sugestii de rezolvare.

Această evaluare are deja o tradiţie de câţiva ani în învăţământul românesc. Ea nu reprezintă un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoză şi prognoză, cadrul didactic urmărind de fapt optimizarea, reglarea şi ameliorarea procesului de predare-învăţare. Rezultatele obţinute la această evaluare oferă profesorului posibilitatea de a elabora planuri individualizate de învăţare, iar părinţilor, un reper al progresului şcolar al propriilor copii.

Vă dorim tuturor succes deplin!

 

Distribuie pe Twitter
Distribuie pe Pinterest
Distribuie pe Email
POATE VĂ INTERESEAZĂ ȘI