PLANIFICARE PE UNITĂȚI DE ÎNVĂȚARE
Lucrarea este realizată în conformitate cu Programa şcolară pentru disciplina Limba şi literatura română, aprobată prin O.M.E.N. nr. 5003/02.12.2014, şi urmăreşte fidel structura manualului de Limba şi literatura română pentru clasa a III-a.
Viziunea modernă a abordării textelor literare a determinat crearea unor exerciții care respectă toate tipurile de itemi (obiectivi, semiobiectivi şi subiectivi), dar şi principiul gradării de la simplu la complex, susținând activitățile de remediere, aprofundare şi performanță. Elevii au astfel posibilitatea de a-şi valorifica imaginația creatoare, de a-şi îmbogăți vocabularul şi de a aplica normele şi regulile gramaticale, ortografice şi de punctuație.
Jocurile şi grafica prietenoasă fac din acest auxiliar un instrument plăcut atât pentru elevi, cât şi pentru cadrele didactice.
PLANIFICARE PE UNITĂȚI DE ÎNVĂȚARE
Lucrarea este realizată în conformitate cu Programa şcolară pentru disciplina Limba şi literatura română, aprobată prin O.M.E.N. nr. 5003/02.12.2014, şi urmăreşte fidel structura manualului de Limba şi literatura română pentru clasa a III-a.
Viziunea modernă a abordării textelor literare a determinat crearea unor exerciții care respectă toate tipurile de itemi (obiectivi, semiobiectivi şi subiectivi), dar şi principiul gradării de la simplu la complex, susținând activitățile de remediere, aprofundare şi performanță. Elevii au astfel posibilitatea de a-şi valorifica imaginația creatoare, de a-şi îmbogăți vocabularul şi de a aplica normele şi regulile gramaticale, ortografice şi de punctuație.
Jocurile şi grafica prietenoasă fac din acest auxiliar un instrument plăcut atât pentru elevi, cât şi pentru cadrele didactice.