Descărcați: PLANIFICAREA ANUALA PENTRU PROFIL REAL și PLANIFICAREA ANUALA PENTRU PROFIL UMAN
Avizat M.E.N. conform O.M. nr. 3530/04.04.2018
Lucrarea de față este concepută ca o nouă modalitate de învățare, integrată (inter- și transdisciplinară), funcțională și aplicativă, a limbii și literaturii române în perioada școlarității obligatorii, în conformitate cu tendințele metodologice actuale, care pun accent pe formarea competențelor de comunicare necesare în toate domeniile de cunoaștere și de activitate.
Elaborată conform programei de limba și literatura română, lucrarea este mai bogată decat un manual; ea conține toate temele de studiu recomandate de programă (Lectura prozei narative; Lectura poeziei; Textul dramatic și arta spectacolului), dând profesorilor posibilitatea să aleagă o temă sau alta în funcție de profilul și specializarea claselor și de numărul de ore pe săptămână și, de asemenea, conform principiului accesibilității în raport cu nivelul dezvoltării intelectuale și de cultură generală al elevilor. Un capitol separat îl constituie Evoluția criticii literare în cultura română, destinat profilului umanist.
Folosită în clasă, sub îndrumarea directă a profesorului, sau acasă, în activitatea independentă, lucrarea de față se va dovedi eficientă și stimulativă atât pentru elevi, cât și pentru profesori și părinți.
Descărcați: PLANIFICAREA ANUALA PENTRU PROFIL REAL și PLANIFICAREA ANUALA PENTRU PROFIL UMAN
Avizat M.E.N. conform O.M. nr. 3530/04.04.2018
Lucrarea de față este concepută ca o nouă modalitate de învățare, integrată (inter- și transdisciplinară), funcțională și aplicativă, a limbii și literaturii române în perioada școlarității obligatorii, în conformitate cu tendințele metodologice actuale, care pun accent pe formarea competențelor de comunicare necesare în toate domeniile de cunoaștere și de activitate.
Elaborată conform programei de limba și literatura română, lucrarea este mai bogată decat un manual; ea conține toate temele de studiu recomandate de programă (Lectura prozei narative; Lectura poeziei; Textul dramatic și arta spectacolului), dând profesorilor posibilitatea să aleagă o temă sau alta în funcție de profilul și specializarea claselor și de numărul de ore pe săptămână și, de asemenea, conform principiului accesibilității în raport cu nivelul dezvoltării intelectuale și de cultură generală al elevilor. Un capitol separat îl constituie Evoluția criticii literare în cultura română, destinat profilului umanist.
Folosită în clasă, sub îndrumarea directă a profesorului, sau acasă, în activitatea independentă, lucrarea de față se va dovedi eficientă și stimulativă atât pentru elevi, cât și pentru profesori și părinți.