Coșul meu 0
Contul meu
0
Colecții
MELC, MELC, CODOBELC
5.00 lei
Wishlist
Wishlist
Autor:
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2017
Nr. pagini:
16
Format:
20×19
ISBN:
978-973-47-1409-4
Nr. volume: 1
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
RADU Madalina

Descărcați de aici CAIETUL EDUCATOAREI, care cuprinde setul complet de documente necesare întocmirii PORTOFOLIULUI EDUCATOAREI de-a lungul anului școlar 2017-2018.

Dragii mei,
Vă propun o carte veselă şi utilă, pe care copiii o vor îndrăgi din primele pagini. Materialul este structurat pe cele patru tipuri de comportament: cognitiv, socio-afectiv, verbal şi motric, care sunt, de fapt, domeniile de dezvoltare ale copilului.
Copiii sunt la vârsta la care jocul este activitatea esenţială prin care ei învaţă. Astfel, prin jocurile propuse, se urmăreşte percepţia cantităţii, a poziţiilor spaţiale, percepţia temporală, gruparea de obiecte şi operarea cu noţiuni (comportament cognitiv), dezvoltarea autonomiei şi socializarea (comportament socio-afectiv), dezvoltarea vocabularului şi exprimarea verbală (comportament verbal) şi, nu în ultimul rând, dezvoltarea motricităţii fine (comportament motor).

Succes!

 

MELC, MELC, CODOBELC
5.00 lei
Wishlist
Wishlist
Autor:
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2017
Nr. pagini:
16
Format:
20×19
ISBN:
978-973-47-1409-4
Nr. volume: 1
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
RADU Madalina

Descărcați de aici CAIETUL EDUCATOAREI, care cuprinde setul complet de documente necesare întocmirii PORTOFOLIULUI EDUCATOAREI de-a lungul anului școlar 2017-2018.

Dragii mei,
Vă propun o carte veselă şi utilă, pe care copiii o vor îndrăgi din primele pagini. Materialul este structurat pe cele patru tipuri de comportament: cognitiv, socio-afectiv, verbal şi motric, care sunt, de fapt, domeniile de dezvoltare ale copilului.
Copiii sunt la vârsta la care jocul este activitatea esenţială prin care ei învaţă. Astfel, prin jocurile propuse, se urmăreşte percepţia cantităţii, a poziţiilor spaţiale, percepţia temporală, gruparea de obiecte şi operarea cu noţiuni (comportament cognitiv), dezvoltarea autonomiei şi socializarea (comportament socio-afectiv), dezvoltarea vocabularului şi exprimarea verbală (comportament verbal) şi, nu în ultimul rând, dezvoltarea motricităţii fine (comportament motor).

Succes!

 

Distribuie pe Twitter
Distribuie pe Pinterest
Distribuie pe Email
POATE VĂ INTERESEAZĂ ȘI