Schimbarile teoretice si practice din domeniul stiintelor educatiei impun, ca necesitate, formarea initiala in concordanta cu noile paradigme educationale, instructiv-educative, dar si perfectionarea continua. Realizata sub forma oficiala a parcurgerii treptelor de promovare, sau, pur si simplu, ca o imbunatatire permanenta a metodologiilor, modalitatilor actionale, a stilului didactic, formarea continua a cadrelor didactice reprezinta o prioritate, indiferent de treapta de scolaritate la care ne raportam. Lucrarea se adreseaza, in primul rand, profesorilor din invatamantul prescolar, care doresc sa-si completeze cunostintele teoretice si sa-si imbunatateasca practicile educative curente, dar poate fi un ghid util si pentru cei care se pregatesc sa devina profesori sau pentru parintii copiilor prescolari.
Schimbarile teoretice si practice din domeniul stiintelor educatiei impun, ca necesitate, formarea initiala in concordanta cu noile paradigme educationale, instructiv-educative, dar si perfectionarea continua. Realizata sub forma oficiala a parcurgerii treptelor de promovare, sau, pur si simplu, ca o imbunatatire permanenta a metodologiilor, modalitatilor actionale, a stilului didactic, formarea continua a cadrelor didactice reprezinta o prioritate, indiferent de treapta de scolaritate la care ne raportam. Lucrarea se adreseaza, in primul rand, profesorilor din invatamantul prescolar, care doresc sa-si completeze cunostintele teoretice si sa-si imbunatateasca practicile educative curente, dar poate fi un ghid util si pentru cei care se pregatesc sa devina profesori sau pentru parintii copiilor prescolari.