În concordanţă cu noul curriculum naţional, lucrarea de faţă se adresează în primul rând studenţilor şi masteranzilor de la Facultăţile de Știinţe ale Educaţiei, dar poate fi recomandată în aceeaşi măsură candidaţilor care se pregătesc pentru obţinerea gradelor didactice şi titularizării în sistemul de învăţământ. Structurată pe patru capitole mari, Metodica predării Știinţelor naturii/Geografiei în învăţământul primar abordează chestiuni precum relaţia dintre obiective şi competenţe, formele de organizare a procesului instructiv-educativ, demersurile proiectării instruirii (cu modele orientative de planificări calendaristice şi proiecte de lecţii/unităţi de învăţare) şi evaluarea didactică.
Fiecare capitol are propuneri de activităţi individuale sau în grup, citate sugestive din bibliografia recentă, teme de reflecţie, întrebări care propun răspunsuri creative şi provocatoare, precum şi câte o temă/un test de control şi bibliografie suplimentară.
În concordanţă cu noul curriculum naţional, lucrarea de faţă se adresează în primul rând studenţilor şi masteranzilor de la Facultăţile de Știinţe ale Educaţiei, dar poate fi recomandată în aceeaşi măsură candidaţilor care se pregătesc pentru obţinerea gradelor didactice şi titularizării în sistemul de învăţământ. Structurată pe patru capitole mari, Metodica predării Știinţelor naturii/Geografiei în învăţământul primar abordează chestiuni precum relaţia dintre obiective şi competenţe, formele de organizare a procesului instructiv-educativ, demersurile proiectării instruirii (cu modele orientative de planificări calendaristice şi proiecte de lecţii/unităţi de învăţare) şi evaluarea didactică.
Fiecare capitol are propuneri de activităţi individuale sau în grup, citate sugestive din bibliografia recentă, teme de reflecţie, întrebări care propun răspunsuri creative şi provocatoare, precum şi câte o temă/un test de control şi bibliografie suplimentară.